אודות

נעים להכיר

שמי שרית ברומנד יש לי נסיון של למעלה מעשור בניהול פרוייקטים שונים ומגוונים הן בתפעול של עסקים והן בצד הדיגיטלי שלהם.

החלטתי להקים את חברת כרמל דיגיטל לאחר בחינה של השוק והבנה שקיים חוסר בהתאמה אישית של אתרי אינטרנט ללקוחות. את הנסיון שלי אני רותמת על מנת לתפור פתרונות מותאמים לעסקים.

הבנה טובה של מטרות העסק מובילה לחידוד הצרכים של העסק בעולם הדיגיטלי וכך ניתן להתאים את האתר לעסק.

אנחנו שמים דגש על התאמת אתר עם מערכת ניהול תוכן ללקוח ולא התאמת הלקוח לאתר או למערכת ניהול התוכן שלו.

 

אנחנו עובדים ע"ג פלטפורמת WordPress שהיא פלטפורמה מובילה בתחומה בנושא מערכות ניהול תוכן,

למעלה מ- 35% מכלל האתרים בעולם עובדים על גבי פלטפורמה זו. מצד אחד היא פשוטה לתפעול, אינטואיטיבית ונעימה ומאידך היא מאוד חדשנית, מתחדשת ומתעדכנת, ותומכת בתוספים רבים ועל ידי כך לתת מגוון פתרונות רחב וטוב ללקוח. בפלטפורמת WordPress ניתן להעלות אתר, וגם לאחר שהאתר פעיל ניתן להוסיף דפים נוספים, פונקציות חדשות וממשקים שונים וכל זאת תוך כדי פעילותו השוטפת של האתר.

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה שרוצים לעשות משהו מורכב והוא לוקח הרבה יותר זמן מהמשוער כי עושים אותו ב"פעם אחת"?! באתרים שאנחנו בונים ניתן ל"פרק" את הפרוייקט לשלבים קטנים יותר ולהעלות בכל פעם פרוייקט קטן יותר, המשמעות של זה היא סיום "פרוייקט מורכב" בפחות זמן, ולא עם 'הלשון בחוץ' וחוסר אנרגיות.

תהליך העבודה שלנו מתמקד בעסק, בהבנה של הנפשות הפועלות, בהבנה של התהליכים הפנים ארגוניים שקיימים והתאמת התהליך אליהם.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מצויינים ומנוסים

ביחד אנחנו בונים אתר שמותאם לך.

אז אם הגעתם עד כאן.

אתם וודאי מבינים שחשוב לנו התהליך ואנחנו תמיד מתחילים בתכנון

השלב הראשוני והחשוב ביותר עבורך הוא שלב התכנון בו מתחילים להתכנס מרעיון – למציאות. כדי לבנות אתר המותאם לך, צריך להבין מה המטרה שלנו באתר, מה אנחנו רוצים שתהיה הנקודה הסופית ובאילו תחנות ביניים המשתמש באתר יעבור, בשלב הזה אנחנו מקשיבים לך, מקשיבים לצרכים של העסק שלך חלק מהשלב הראשוני זה להבין מה מטרות העסק, מה יש כיום ומה אנחנו רוצים להוסיף או לשנות, מה התקציב שעומד לרשותנו, הזמן שמוקצב, אבני דרך עקריות ומהם הדברים ש"חייבים לשמור שיעבדו כפי שעובדים כיום" למה הכוונה?, עסק הוא דבר דינאמי ויש לו חיים משלו, הפעילות השוטפת לא יכולה להעצר לדוגמה – התממשקות למערכות סליקה, שירות לקוחות וכדומה. מאחר והעסק דינאמי, נשים את הדגש על התהליכים הקיימים שאותם נרצה לשמר מתוך ההקשבה הראשונית אנחנו יכולים להבין מה הדרישות ולהציע ממגוון פתרונות רחב שקיימים כיום . בניית אתרים זו העבודה שלנו, אנחנו יודעים את המגמות שישנם ואת מגוון הפתרונות שקיימים על מנת שאוכל להתאים לך את האתר שאתה צריך.

שלב שני: UI – אפיון

בשלב האפיון אנחנו מגדירים את חווית הלקוח, "יורדים לפרטים", בוחנים את המערכת באופן ספציפי ואוספים מידע מכלל בעלי העניין באתר, מנקודה אובייקטיבית מגבשים קונספט שמשרת את המטרות שהגדרנו בשלב הראשון, את הקונספט אנחנו פורסים ללקוח הקונספט הינו אישי ומותאם ל"מידות" העסק שלב האפיון כולל איסוף מידע במגוון דרכים: ניתוח דו"חות, גוגל אנליטיקס, ראיונות (עם משתמשים ומשתמשי האתר) משובים וכו' אנחנו לא תמיד משתמשים בכל דרכי איסוף המידע, זה מאוד תלוי ארגון, תלוי יכולת. יש ארגונים קטנים שיש בהם מעט עובדים, במצב כזה לא נשתמש במשובים אלא אולי בראיונות או בכלי אחר שיוכל לתת לנו הבנה איך ליישם את הקמת האתר החדש. לאחר איסוף המידע אנחנו מגבשים קונספט שאנחנו מאמינים שיכול לשרת את הארגון, לדוגמה אם יש "מועדון לקוחות" שאותו הארגון מעוניין לקדם, נציג ונקדם את מועדון הלקוחות במיקום מרכזי עם אלמנט הנקרא "הנעה לפעולה" (CTA – Call To Action), ז"א אלמנט שיגרום למשתמש האתר להיכנס ולברר על מועדון הלקוחות של הארגון ובסוף התהליך גם להרשם אליו. תוצרי האפיון כוללים סקיצה ברובה שחור לבן שמראה את הקונפסט, איפה ימוקם הלוגו, היכן יהיו תמונות, מיקום מלל וכדומה. משלב האפיון אנחנו מתחילים לגבש 'אפיון פונקציונאלי' של האתר, ז"א להתחיל ולרשום את התבניות השונות שיהיו באתר והתנהגות האתר באופן כללי האתרים לרוב ייאופיינו בגישת ה-Mobile First כך שיותאמו גם לגולשים בנייד

שלב שלישי: UX – עיצוב

שלב העיצוב הוא השלב שבו אנחנו מעבירים את ה"אני מאמין" של העסק ללא מילים, אנחנו מעבירים בתחושה, בחוויה לדוגמה לארגון שעוסק בטיפול (דוגמה ייעוץ זוגי, משפחתי וכדומה) נתאים צבעים רכים בגווני הכחול (שידוע כצבע המשדר רוגע) וכן צורות עגולות ואובליות או קצוות מעוגלים לעומת זאת אתר של חוויות אקסטרים (טרקטורונים, ג'יפים וכדומה) נתאים צבעים עזים בגווני האדום והשחור (שידועים כצבעים חיים המשדרים חוזק ועוצמה) וכן צורות בעלות קצוות ברורים וחדים. בשלב העיצוב אנחנו בוחנים גם מגמות עיצוביות שישנם וטרנדים על מנת שהאתר ישקף את ימיינו ולא יראה כאתר בעל עיצוב מיושן, השפה העיצובית שמתגבשת מוחלת על כל האתר נותנת מראה אחיד וקוהרנטי. תוצרי האפיון הם סקיצות צבעוניות, אמנם הן סטטיות אך נותנות הבנה כיצד האתר יראה. לאחר שהוחלט כיצד יראה העיצוב, מתבצע סיכום ורישום ה'אפיון הפונקציונאלי' של האתר, ז"א כיצד תראה כל אחת מן התבניות, איך 'יתנהג' כל רכיב (איזו הנפשה תהיה לכל אחד מן הרכיבים) וכו' ה'אפיון הפונקציונאלי' מהווה מעין ספר הדרכה לאתר, כיצד הוא צריך להיראות, להתנהג במצבים השונים ויש לו חשיבות כאשר בוחנים את האתר (לאחר הפיתוח).

שלב רביעי: פיתוח ו-QA

הפיתוח מתבצע על בסיס ה'אפיון הפונקציונאלי' ומהווה מעין ספר הדרכה למפתח, אילו תבניות יש באתר, אילו אלמנטים ישנם, מיקום אובייקטים, צבעים וכדומה. פיתוח האתר נעשה לרוב בגישת הMobile First ומותאם רספונסיבית למכשירים שונים (PC – מחשבי שולחן, טאבלטים ומכשירים ניידים) כך שניתן לראות את האתר גם במכשיר הנייד בצורה מייטבית ואין צורך ב"אפליקציה" ייעודית, כך שגם נחסכות עלויות של פיתוח בפלטפורמה נוספת וגם אנחנו יכולים לעדכן את התוכן שלנו לאתר פעם אחת (ולא פעם לאתר ופעם נוספת לאפליקצייה) בסיום הפיתוח ישנו QA פנימי – בדיקות שמבוצעות על האתר לוודא שכל הפונקציונאליות שלו עובדת, תקינה ותואמת את דרישות הלקוח. השלב הבא – מסירת האתר ללקוח לבדיקות תקינות QA שפירושו Quality Assurance

שלב חמישי: העלאת האתר לאוויר

השלב האחרון הוא שלב בדיקות תקינות של הלקוח, בשלב זה הלקוח בוחן את נראות האתר והפונקציונאליות שלו אל מול ה'אפיון פונקציונאלי' שהגדרנו ביחד בתחילת הדרך. במידה והכל קשורה אנחנו ממליצים ללקוח להעלות תוכן לאתר כך שבשלב העלייה לאוויר האתר יעלה עם התוכן הארגוני הרצוי. כאשר יש אישור מהלקוח, ניתן "להעלות את האתר לאוויר", לאחר עלייה לאוויר על הארגון לבחון האם יש דברים נוספים שיש בהם צורך או דברים נוספים שהם רוצים שיהיו להם באתר, תמיד שמחים לעמוד לשירותכם ונשמח לשמוע מכם. אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.