פלטפורמת וורדפרס

פלטפורמת WordPress?

ניתן להקים היום אתר ללא פלטפורמה כלשהי או ע"ג פלטפורמה שונה מWordPress אך הדבר אינו מומלץ בעיני רבים.

למה דווקא פלטפורמת WordPress?

הסיבות רבות ומגוונות ואנחנו נציין כמה מהם:

  1. גוגל מקדם יותר אתרים שמבוססים ע"ג פלטפורמת WordPress, כ-35% מאתרי העולם בנויים על פלטפורמות WordPress, ולא בכדי…
  2. ישנה קהילה רחבה סביב אתרי WordPress, זה מתבטא בכך שיש תוספים למכביר ז"א פתרונות לצרכים שהועלו ואנשים שיכולים לעזור בכדי להגיע לפתרון שהלקוח דורש.
  3. WordPress מעדכנת את הפלטפורמה כנגד פרצות אבטחה באופן שוטף ז"א שהיא מתקדמת יחד עם הזמן – בניגוד לאתר שנבנה מ-0 ללא פלטפורמה למשל ולא תמיד ניתן להגן עליו מהאיומי הסייבר במגיעים חדשות לבקרים.
  4. אתר זה נכס דיגיטלי, משקיעים בו המון והוא צריך להיות שלכם, בוויקס למשל זה לא שלכם, האכסון אצלהם כך שבעצם הdata של האתר לא אצלכם אלא אצלהם (עם כל המשתמע מכך…)
  5. אתר זה הפנים הדיגיטליות שלך וצריך להיות מבוסס עליך /על העסק שלך, ב WordPress ניתן לכתוב מ-0 את האתר ע"ג הפלטפורמה (כך למשל אנחנו עושים).
  6. מבחינת SEO (קידום אתרים) יש המון אופציות קלות לתפעול והתממשקויות כך שיש יותר אופציות לבעלי מקצוע שיעשו SEO ברמה אחרת עם עלויות אחרות (כי גם הם יעדיפו את הפלטפורמה הזו על פני אחרות….)
  7. ישנם בילדרים ותבניות שניתן להפעיל ע"ג WordPress (כמו אלמנטור, אוקסיג'ן וכדומה) – אנחנו לא עובדים איתן על מנת שמהירות האתר תהיה טובה יותר אך ניתן לראות מגוון פתרונות רחב למי שמשתמש בפלטפורמת WordPress
הרשימה עוד מתארכת ככל שאנחנו מחפשים התאמה לאתר שלנו,
מוזמנים לפנות ולהתייעץ איתנו כשאתם רוצים לבנות אתר